مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:002021-01-23اقتصادي

نمک پاشی 2000 تنی در سطح محورهای گیلان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به برفروبی چهار میلیون تنی محورهای استان، گفت: راهداران برای حفظ ایمنی و تسهیل رفت و آمد خودروها 1999 مخلوط شن و نمک در محورها توزیع کرده اند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به برفروبی چهار میلیون تنی محورهای استان، گفت: راهداران برای حفظ ایمنی و تسهیل رفت و آمد خودروها 1999 مخلوط شن و نمک در محورها توزیع کرده اند.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت برفروبی در محورهای گیلان طی بارش های چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته، اظهار کرد: طی چهار روز گذشته بروفروبی به حجم چهار میلیون و 284 هزار و 130 مترمکعب برف توسط راهداران در سطح محورهای کوهستانی استان انجام شده است.

وی با اشاره به میزان شن و نمک مصرف شده در سطح محورها و معابر برای جلوگیری از یخ زدگی، افزود: راهداران برای حفظ ایمنی و تسهیل رفت و آمد خودروها 1999 مخلوط شن و نمک در محورها توزیع کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به میزان مشارکت راهداران و ماشین آلات راهداری این اداره کل در برف اخیر، گفت: این برفروبی ها توسط 404 راهدار به همراه 237 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمک پاشی 2000 تنی در سطح محورهای گیلان

نمک پاشی 2000 تنی در سطح محورهای گیلان